Skip to content

Birketræ indendøre…

19. juli 2012

På vores grundejerforenings legeplads, hvor jeg bor, var et birketræ væltet i stormen.

Jeg fik min mand til at skære en stamme af til mig, og har nu fået mit eget lille “birketræ” i entreen.

En god veninde er fantastisk til at lave “origami” (papirfoldeteknik) og hun har lavet de fineste lilla blomster til min lyskæde, som er blevet hængt på træet. Det giver et hyggeligt lys om aftenen, og om natten er det tændt til når min søn skal på “det lille hus” i mørke.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

