Skip to content

Velkommen til!

19. juli 2012

Velkommen🙂

Dette er mit første blogindlæg, og jeg vil lige fortælle et par ord om mig selv.

Jeg er 37 år, mor til to drenge og er gift med Henrik.

Til dagligt arbejder jeg på kontor, men har tidligere både arbejdet med onlineannoncering, haft min egen netbutik med børnetøj, passet børn og arbejdet i vuggestue og børnehave, så jeg har prøvet forskellige ting i mit arbejdsliv.

I min fritid elsker jeg at være sammen med min familie, og elsker at drømme mig væk i boligmagasiner og at finde ny inspiration. Jeg er vild med at bage brød og kager, og når jeg føler mig inspireret maler jeg malerier, når væggene trænger til fornyelse.

Jeg elsker boligindretning, har en passion for at finde gamle ting som kan genbruges og matches med nyt.

Vores hus er et rækkehus fra 70érne, som vi købte i 2003, da vi fik vores første barn. Da vi købte det var der lavet nyt køkken og badeværelse og gæstetoilet. Vores hus er på 120 kvm. og grunden er på ca. 370 kvm., så pladsen til de store indretningsdrømme er der ikke i vores hus, så drømmene må jeg udleve et andet sted, og det har jeg tænkt mig at gøre på denne blog🙂

Har du gode idéer og inspiration til min blog, så giv endelig lyd. Det kan sagtens være billeder og beskrivelse af et projekt, tips til lækre butikker og varer, eller en helt anden god idé, så send en mail til pernille@blochs.dk.

 

De bedste hilsner

Pernille Bloch Madsen

From → Om Blochsblog

5 kommentarer
  1. Mette permalink

    Super Spændende, Pernille! Jeg glæder mig til at følge med… Lover du, at linke lidt til Facebook engang imellem? Kh Mette

    • Det kan du tro – og har du forslag eller et projekt, indkøb og inspiration, så giv endelig lyd🙂

  2. Rikke permalink

    Hej Pernille
    Wauw, sikken en fin blok, du har fået lavet🙂. Her må jeg da lige ind forbi ind imellem og se, hvad du finder på😉.
    Laver du egentlig stadig sættekasser?
    Kh. Rikke

    • Hej Rikke,
      Tusind tak🙂
      Det er godt nok lang tid siden jeg har lavet sættekasser, men har stadig en der herhjemme, der venter på lidt tidsfordriv, så måske jeg snart skulle i gang igen.
      Kh. Pernille

  3. Har siddet og læst lidt på din blog. Den er super inspirerende🙂
    Så nu vil jeg følge dig🙂

Skriv et svar

