Skip to content

En kunstnerisk nabo….

3. september 2012

Kender I til de mennesker der bare er kreative og meget talentfulde uden helt selv at være klar over det?
Sådan en nabo har jeg.

Heidi Gyr hedder hun. Hun maler de flotteste malerier og elsker at arbejde med naturlige materialer. Vi sad en aften og grillede på legepladsen med en masse andre naboer, og så kom vi til at tale om vores hobbyer. Hun fortalte mig, at når hun skal slappe af og rigtig finde ro, så maler hun malerier….eller også arbejder hun med sten. Hun sagde til mig, at det ikke var noget særligt, men at hun bare gjorde det for sin egen skyld. Jeg fik lidt på fornemmelsen, at det bare var sådan lidt “hjemmegjort”, men da jeg fik lov at se hendes ting, blev jeg vildt imponeret, og fandt ud af at hendes natur bare er beskeden, og at hun måske ikke selv synes det er så særlig en evne, som hun i virkeligheden besidder.

Nu er hun så endelig blevet overtalt til at lave hendes egen hjemmeside, hvor hun kan vise frem hvad hun laver.

Hun maler og tegner også på sten, og har lavet de skønneste små kunstværker.

Hendes hjemmeside er helt klart et besøg værd, og skulle du blive interesseret i en af hendes ting, så kontakt hende🙂

Se mere på www.heidigyr.dk

2 kommentarer
  1. It’s going to be finish of mine day, but before end I am reading this fantastic piece of writing to improve my experience.

  2. Definitely imagine that which you stated. Your favourite
    reason seemed to be on the internet the easiest thing to understand
    of. I say to you, I certainly get irked whilst folks think about worries that they plainly don’t realize about.
    You managed to hit the nail upon the highest as well as defined out
    the entire thing with no need side effect , other folks can take a signal.
    Will likely be back to get more. Thanks

Skriv et svar

