Skip to content

Fed ugeplan fra Housedoctor….STRUCTURE

30. september 2012

Jeg har været på weekend med veninderne i sommerhus.

Lørdag stod den på yoga, tyrkisk bad og sauna, og efterfulgt af en dejlig shoppingtur i Holbæk.

Jeg faldt over denne fede ugeplan til væggen. I første omgang troede jeg bare det var en fed plakat med ramme, men ved nærmere eftersyn opdagede jeg dens funktion, nemlig som ugekalender. Structure står der og derefter ugedagene. Det er så meningen du med en tusch kan skrive ugens gøremål – smart synes jeg.

Housedoctor har lavet den og prisen var ganske god – 299,-
Nu hænger den på væggen og hjælper os til at huske biblioteksbøgerne om mandagen, fodboldtræning, aftenvagter og alt det andet.

Du kan finde den på nettet hos den skønne netbutik Nordhjem. Du skylder også dig selv, at se hvad de ellers byder på af fristelser til hjemmet.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

