Skip to content

Et smukt træ på væggen..

14. oktober 2012

Jeg elsker at komme på besøg hos min skønne og kreative veninde Signe. Hver gang jeg kommer hjem fra hende og familien har jeg masser af nye kreative ideer i hovedet, fordi hun bare springer ud i at lave de fedeste ting.

På hendes pigers værelse går du ind i enhver piges drøm af et værelse med de fineste påfund og dekorationer.

Jeg glæder mig til at indvi jer i min venindes fantastiske univers, som du vil se meget mere til i den nærmeste fremtid…

Dette fine træ har Signe malet på væggen…

og med blade fra tapet og flot papir ser det sådan ud….

Alt du skal bruge er maling, lim og tapetrester eller papir i flotte mønstre og farver – bogbind og gavepapir kan også bruges.

God fornøjelse!

Skriv en kommentar

Skriv et svar

